darya

darya

آدم هایی هستند که بودنشون حتی مجازی به آدم آرامش می ده !

حقیقـت اینه که...

از دست دادن خــودمـون...

و از یــاد بردن اینکه کـی هستیـم...

و چقدر ارزش داریم...

گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره...!!!
 


نظرات شما عزیزان:

sirvan&farzane
ساعت3:06---26 ارديبهشت 1393
very nice
پاسخ: ممنونم از لطفتون


من24
ساعت12:17---25 ارديبهشت 1393
دقیقاااااااااااااااااااااا
خیلی دردناکتره


داوود
ساعت0:00---19 فروردين 1393
سلام هر دو وبلاگتون سر زدم علی بودن ولی نمیدونم چرا اون یکی نمیشه نظر گذاشت
پاسخ: سلام ممنونم لطف کردید ولی دوستان در اون وبلاگم هم نظر میزارن ممکنه از سرعت پایین نت باشه موفق باشید


رضا
ساعت15:26---14 اسفند 1392
سلام حدود يه ماهه كه سايتتو بروز نكرديد؟
پاسخ: سلام بله نشد بیام مرسی از یادآوریتون موفق باشید


حنیف
ساعت20:36---13 بهمن 1392
گاهی خود را بکلی فراموش میکنیم

و این دردناکه
پاسخ: بله متاسفانه ممنونم از نظرتون دوست عزیز


ساسان
ساعت22:28---12 بهمن 1392
سلام دوست عزیز
از بیکاری خسته شدی مگه نه؟؟؟
دوست داری از اینترنت پول دربیاری مگه نه؟؟؟
از بیهوده گشتن توی اینترنت خسته شدی؟؟؟؟
به نظر من بیا به وبلاگ زیر و توی پیکوباکس عضو شو و روزی 450 الی 500 تومن دربیار
اگه بیشتر فعالیت کنی میتونی تا روزی 2000 تومن هم دربیاری
بی نظیره—الان من دارم فعالیت میکنم و به شما هم توصیه میکنم که حتما ثبت نام کنید
Taabligh.lxb.ir
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: maryam ׀ تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , yasesorati.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com